úterý 19. února 2013

Dogy v nouzi

Miluje někdo z vás stejně jako já dogy? Pokud ano, doporučuji si projít tyto stránky. Pokud máte možnost, sdílejte tyto stránky, podporujte je, napište o nich článek, prostě cokoli, co by mohlo pomoci.



7 komentářů:

  1. Ráda pomůžu a dám adresy na blog :).

    OdpovědětVymazat
  2. Já teď mám docela času dost no ;), přes ty prázdniny, ale když je škola tak moc né no :) A děkuju moc :)

    OdpovědětVymazat
  3. Promiň, ten anonym sem já :D, zapoměla jsem zadat jméno a adresu blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. Stránky zkouknu později teď jsem ve škole a určitě je někam hodím,dog znám hodně z okolí teta má např.
    ...
    Díky:):3

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou to nádherní hafani. :o) Některé stránky si projdu, zajímalo by mě, jaké nové zkušenosti na nich najdu.

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou to skvělý psi, hezkej clanek ! ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Dogy ohromně miluju, jednou bych si ráda nějakou pořídila, Německou konkrétně :)

    OdpovědětVymazat